top of page

FAQ

Veelgestelde vragen

  • Hoe lang is de wachttijd bij Praktijk Spil?
    De meest actuele wachttijden kunt u hier vinden.
  • Op welke locatie heb ik een afspraak bij Praktijk Spil?
    De locatie van uw afspraak wordt altijd via e-mail met u gedeeld. Kunt u de betreffende e-mail niet meer vinden? Op de locatie pagina hebben we adresgegevens staan.
  • Welke zorg wordt vergoed?
    Een actueel vergoedingen overzicht kunt u hier vinden.
  • Waar kan ik mijzelf of mijn kind aanmelden?
    Aanmelden kan enkel via ons online aanmeldformulier op de homepage.
  • Bieden jullie ook hulp aan volwassenen?
    De zorg voor jeugdigen is onlosmakelijk verbonden aan zorg voor hun ouders. De begeleiding van ouders behoort dan ook tot onze zorg. Heeft u als ouder een hulpvraag die niet behoort bij uw kind? Dan kunnen wij u helaas niet verder helpen.
  • Hoe krijg ik contact met Praktijk Spil?
    Uw behandelaar deelt haar contactgegevens met u . Wij zijn per e-mail het beste te bereiken, overdag besteden we onze tijd namelijk graag aan het zorgen voor onze cliënten. Telefoontjes kunnen hierdoor niet altijd (meteen) beantwoord worden. Via e-mail kunnen we een telefonische afspraak inplannen. Klik hier voor alle contactinformatie.
  • Van wie is er een verwijsbrief nodig? Is er altijd een verwijsbrief nodig?
    Een verwijsbrief is nodig voor alle onderzoeken en behandelingen. Deze komt van de huisarts, jeugdarts, gemeente of ander medisch specialist.
  • Wat is de wachttijd na onderzoek voor behandeling?
    De wachttijden variëren per behandeling en regio. De meest actuele wachttijden kunt u hier vinden.
  • In geval van een scheiding, waarbij beide ouders gezag hebben, is contact met beide ouders dan noodzakelijk voor het traject?
    Ja, wanneer beide ouders gezag hebben, is toestemming van beide ouders noodzakelijk voor het starten van het traject.
bottom of page